Atelierruimte gezocht!!!

i.p.v huur elke maand een schilderij…….

***SPOED***

~ door Paskie op 10 mei, 2010.

5 Reacties to “”

  1. mooi schilderij 40-45, wil ik graag een optie op

  2. Paskie, how is life….X Mary

  3. Geen atelier voor je te huur. wilde alleen laten weten dat ik je nog niet vergeten ben. groetjes Pieter wijnveld.

  4. Paskie, ik heb volgende maand een expositie voor je, laat me even weten of je geinteresseerd bent. Ik weet niet hoe je anders te bereiken. Mir.

Geef een reactie

 
